Business to business Brand Management

Philip Kotler , Waldemar Pfoertsch

Editura: Brandbuilders
In conditiile in care produsele aparute pe piata devin din ce in ce mai similare, companiile recurg adesea la procesul de branding ca la o modalitate de a-si determina clientii sa le prefere ofertele. Brandingul a fost un factor esential care a contribuit la succesul unor companii precum Coca-Cola, McDonald’s, Kodak sau Mercedes, care se adreseaza consumatorilor individuali. A venit insa momentul ca si companiile industriale sa inceapa sa apeleze la branding intr-un mod cat mai sofisticat – existand si adevarati pionieri in acest sens: Caterpillar, DuPont, Siemens sau General Electric. Companiile industriale trebuie sa inteleaga insa ca brandingul inseamna mult mai mult decat gasirea unor nume potrivite pentru propriile oferte. Brandingul se refera la promisiunea prin care o companie va crea si va furniza un anumit nivel de performanta. Promisiunea din spatele brandului devine forta motivanta pentru toate activitatile desfasurate de companie si de partenerii ei. Lucrarea de fata, singulara pe piata, aprofundeaza arta si stiinta brandingului produselor industriale. Sunt prezentate concepte, teorii, dar si o multime de studii de caz care sa ilustreze procesul de branding aplicat cu succes in sectorul B2B.
  • Limba : Romana
  • Data Publicarii : 01 Jan 2012
  • Format : 16,5 x 23,5 cm
  • Numar pagini : 384
  • ISBN : 9789738815643
Rating:
60.00 Lei
Disponibilitate : 7-10 zile

Acest titlu este disponibil in stocul furnizorilor okian.ro si poate fi livrat in 7-10 zile.