Campania de relatii publice

Bernard Dagenais

Editura: Polirom
Cartea prezinta principiile care trebuie sa ghideze orice demers avind drept scop realizarea unui plan de campanie, descriind fiecare etapa care contribuie la construirea si reusita unui astfel de plan. Notiunile teoretice sint insotite de numeroase exemplificari, pentru a oferi o imagine concreta a modului in care pot fi gestionate problemele oricarei organizatii: cresterea cifrei de afaceri, refacerea imaginii publice, traversarea unor crize, crearea unui climat favorabil in cadrul firmei, determinarea unei schimbari de comportament al angajatilor, apararea in fata concurentei etc. Avind in vedere indelunga experienta a autorului in relatiile publice, cartea constituie un instrument indispensabil pentru orice persoana care lucreaza sau doreste sa lucreze in acest domeniu.
  • Limba : Romana
  • Data Publicarii : 2003
  • Format : 14,7 x 20,5 cm
  • Numar pagini : 344
  • ISBN : 9799736812674
Rating:
36.95 Lei
Disponibilitate : In stoc

Acest produs se afla in depozitul okian.ro din Brasov si este livrabil imediat.