Intrebari frecvente

Cum ma inregistrez? Si de ce?

Pentru a-ti crea un cont pe OKIAN.ro trebuie sa urmezi acesti pasi: click pe butonul "creeaza un cont nou" din rubrica de inregistrare aflata in partea dreapta sus a ecranului; va trebui sa introduci urmatoarele date: e-mail, parola si numele complet; dupa ce ai completat informatiile, click pe tab-ul Continua care te va duce la pasul urmator al comenzii. Dupa parcurgerea pasilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai inregistrat.

Odata inregistrat, vei putea efectua orice comanda mult mai rapid, fara a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmari starea comenzilor si vei avea acces la istoricul comenzilor facute. De asemenea, odata ce te-ai inregistrat, vei putea lasa comentarii la produse.

Cum ma autentific?

Daca ai un cont creat, te rugam sa te autentifici introducand adresa ta de e-mail si parola in rubrica de inregistrare, in partea dreapta sus a ecranului. De asemenea, te poti autentifica folosind contul de Facebook.

Cine are acces la datele mele personale?

In conformitate cu legea protejarii informatiilor cu caracter personal, okian.ro poate transmite tertilor anumite date cu caracter personal, care sunt cuprinse in formularul de inregistrare (adresa de e-mail, nume, nr de telefon, adresa de livrare). Alte date personale vor putea fi transmise mai departe numai cu acordul tau si in conformitate cu procedurile judiciare.

Cum comand?

Pasul 1:

Dupa ce ai gasit produsul dorit, il poti comanda adaugandu-l in cosul tau de cumparaturi, dupa care click pe butonul "Vezi detalii cos".

Pasul 2:

Cosul de cumparaturi - aici se afla toate produsele pe care le-ai adaugat in cos cat si eventualele discount-uri. Poti modifica numarul exemplarelor alese sau poti renunta la unul sau mai multe produse, folosind butonul "X" sau "goleste cosul". In cazul in care doresti sa mai comanzi si alte produse, poti face acest lucru revenind la pagina de cumparaturi. Cosul tau se va actualiza automat dupa orice produs adaugat.

Pasul 3:

Informatii client - Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de platitor si de destinatie. De aceea, te rugam sa completezi in intregime rubricile marcate cu "*".

Daca doresti sa achizitionezi produsele pe firma, te rugam sa inregistrezi datele companiei pe care doresti sa fie emisa factura.

In cazul in care platitorul si destinatarul coincid, este suficient sa bifezi casuta "info platitor si destinatar sunt identice".

Pasul 4:

Modalitati de transport - ai la dispozitie 3 variante* de livrare:

* In cazul in care adresa de livrare nu se afla in aria de acoperire Cargus, va aparea implicit si varianta Posta Romana - costul se calculeaza in functie de greutatea coletului - Livrare gratuita pentru comenzi peste 120 RON.
Lista cu localitatile care se afla in aria de acoperire Cargus poate fi accesata apasand butonul "consulta Cargus"

Pasul 5:

Modalitati de plata - In functie de metoda de transport selectata vor aparea variante de efectuare a platii.

Pentru livrarea prin Cargus sau Posta Romana variantele de plata sunt:

Pentru ridicarea din magazine (Bucuresti sau Brasov), variantele de plata sunt urmatoarele:

* Tarifele includ TVA

Pasul 6:

Finalizarea comenzii - Dupa ce bifezi cazuta "Am citit termenii si conditiile de utilizare si sunt de acord", apasa butonul "Finalizeaza".

Pasul 7:

Confirmarea comenzii - Dupa ce ai apasat butonul "Finalizeaza", vei primi un mesaj de confirmare din partea noastra, in care vei putea vizualiza atat numarul de cod al comenzii cat si un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

Pot adauga in cos produse din domenii diferite?

Cu exceptia produselor din categoria e-books (care nu pot fi combinate in cosul de cumparaturi cu produse din alte categorii), toate celelalte categorii de produse pot fi adugate in cos impreuna.

Pot comanda si prin telefon?

Poti efectua comenzi si prin telefon. Ne poti contacta la numarul de telefon 0377.100.933. de luni pana vineri, intre orele 09.00 - 17.30.

Cum pot vizualiza comenzile?

Pentru a verifica statusul comenzilor efectuate poti accesa istoricul complet al comenzilor tale apasand butonul "Comenzile mele" din rubrica de inregistrare.

Ce fac daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.OKIAN.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 9% in ceea ce priveste cartile si de 24% pentru celelalte produse si servicii) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Ce fac daca nu am gasit produsul dorit pe site?

In cazul cartilor, daca nu ai gasit ceea ce cautai pe site, poti folosi serviciul "OKIAN on-demand", buton aflat sub coloana cu categoriile din partea stanga. Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a intra in posesia oricarui titlu publicat in SUA sau Marea Britanie. Trimite-ne orice informatie ai despre cartea pe care o cauti (ISBN, titlu, autor), iar noi iti raspundem in maxim 48 de ore cu un e-mail din care afli toate informatiile necesare (pretul, termenul de livrare).

Care este termenul de livrare?

Daca doresti sa afli in cat timp poti primi produsele comandate te rugam sa verifici statusul articolelor care te intereseaza. Acestea sunt optiunile:

Ce fac daca am uitat parola?

Pentru a recupera parola, tot ce trebuie sa faci este sa introduci adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat in rubrica de inregistrare, sectiunea "am uitat parola".

Cum pot ben eficia de cuponul de reducere?

Fiecare cupon cadou are un cod specific. In momentul in care faci o comanda, trebuie sa introduci codul cuponului in casuta "cod cupon" si sa apesi butonul "Aplica".

Am introdus codul cuponului de reducere, insa nu se aplica reducerea. Cum procedez?

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca sunt indeplinite conditiile: cuponul este valabil; valoarea/continutul comenzii se incadreaza in conditiile prevazute de campanie; campania este activa. Daca toate aceste conditii sunt indeplinite, dar reducerea totusi nu se aplica, te rugam sa lasi un mesaj in rubrica de comentarii, in care sa specifici codul cuponului si eventualul mesaj de eroare care a aparut la introducerea codului. De asemenea, ne poti contacta la numarul de telefon 0377.100.933. de luni pana vineri, intre orele 09.00 - 17.30, sau prin e-mail la adresa contact@okian.ro

Pot aplica un cod de reducere dupa ce am finalizat comanda?

Inainte de a finaliza o comanda, trebuie sa introduci codul cuponului in casuta "cod cupon" si sa apesi butonul "Aplica". Daca insa, ai finalizat din greseala comanda, sau ai uitat sa introduci codul de reducere, poti sa anulezi comanda si sa o refaci, introducand codul cuponului. De asemenea, ne poti contacta la numarul de telefon 0377.100.933. de luni pana vineri, intre orele 09.00 - 17.30, sau prin e-mail la adresa contact@okian.ro.

Cum pot adauga o carte in wishlist sau in biblioteca personala?

Sub imaginea fiecarui produs exista optiunile "Adauga in wishlist" si "Adauga in biblioteca personala".

In ce conditii pot returna produsele?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este sa anunti intentia de retur in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea coletului. In urma solicitarii de retur, vom trimite curierul la adresa indicata de tine pentru a ridica coletul de retur. Returnarea coletului se face in baza formularului de retur, completat de catre Client si trimis la adresa de email contact@okian.ro.
In cazul in care ti-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii (descriere, imagine, pret), costul transportului de retur este suportat de catre noi.
Daca insa motivul returnarii este diferit de cele mentionate mai sus, costul transportului de retur este suportat de catre client.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Pentru retururi integrale de comenzi, vei primi banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea si validarea coletului in depozitul nostru.

Pot face o recomandare?

Orice produs poate fi recomandat prin intermediul retelelor sociale (Twitter, Facebook) folosind optiunea "Share" aflata sub imaginea produsului.




Ebooks - Intrebari frecvente

In ce format sunt cartile?

Cartile de pe site-ul Okian sunt in format PDF sau EPUB cu protectie DRM de tip Adobe Adept. Protectia Adobe inseamna ca doar tu o vei putea citi, pe calculatoarele si cititoarele pe care le-ai inregistrat in contul tau AdobeID.

Unde pot fi citite?

Cartile pot fi citite dupa autentificarea lor in programul Adobe Digital Editions pe un calculator (PC, laptop sau Mac) sau pe unul din cititoarele speciale sub forma de tablete (iPad, Galaxy Tab sau pe orice alt dispozitiv prezent in lista completa de aici - http://blogs.adobe.com/digitalpublishing/supported-devices).

Pot citi cartile si de pe smartphone?

Desigur. Majoritatea aplicatiilor necesare sunt gratuite, usor de descarcat sau instalat.

Se pot copia fragmente din ele sau pot fi printate?

Pentru a preveni reproducerea neautorizata, cartile cumparate si descarcate din libraria noastra digitala sunt protejate cu un sistem performant de criptare care nu permite copierea sau distribuirea abuziva, blocand accesul oricarei persoane straine la cartea ta.

Depinde de carte si este o decizie care apartine editurii. Exista, deopotriva, carti care permit atat copierea unor fragmente si printarea, care permit doar una dintre aceste optiuni sau carti in cazul carora atat copierea, cat si printarea, sunt interzise.

Se pot trimite altei persoane pe mail?

Cartile pot fi trimise prin email catre orice cititor specializat, insa pot fi citite numai dupa autentificarea in contul AdobeID.

Le pot vedea pe orice calculator sau doar pe cel pe care descarc cartea?

Poti sa iti autorizezi pe contul tau AdobeID pana la 6 computere sau tablete cu conectivitate la Internet, si pana la 6 cititoare specializate de carti fara conectivitate ( "tethered devices" sau dispozitive dependente, care se pot lega doar la computer).

Poti, de asemenea, oricand sa de-autorizezi un computer (de pilda daca iti vinzi laptopul).

Cum de-autorizez un computer?

Foarte simplu. Deschizi Adobe Digital Editions pe computerul pe care vrei sa-l de-autorizezi si apesi simultan combinatia de taste Ctrl-Shift-D (pe Macintosh, combinatia este Cmd-Shift-D). Confirmi intrebarea daca vrei sa de-autorizezi computerul si gata. Desigur, pentru a putea realiza aceasta operatie trebuie sa fii conectat la Internet.

Trebuie sa fiu conectat la Internet ca sa-mi pot citi cartea?

Nu, doar procesul de activare si autorizare necesita conectivitate pe Internet. Dupa ce computerul sau cititorul tau mobil au fost permisionate si ai deschis cartea cumparata in Digital Editions, conexiunea la Internet nu mai este necesara.

Am cumparat o carte, ce fac mai departe?

1. Primesti un mail

Vei primi un mail cu un link pentru descarcare, dupa ce comanda este procesata, iar plata inregistrata.
Exista doua modalitati de plata:

2. Accesezi linkul si te inregistrezi pe Adobe

In urma accesarii linkului de descarcare, daca Adobe Digital Editions nu este instalat pe computerul tau, vei fi indrumat sa-l instalezi. Durata instalarii este scurta, iar pasii foarte simpli.

Foarte important:
Pentru a putea transfera si citi ebook-ul pe un alt dispozitiv, este neaparat nevoie sa te inregistrezi cu datele tale in program, dupa ce descarcarea acestuia s-a incheiat.

3. Porneste descarcarea cartii

Odata descarcata in calculatorul tau, cartea poate fi de acum copiata si citita pe orice cititor specializat care suporta Adobe Digital Editions, precum si pe tablete sau chiar pe o serie de smartphone-uri.