Salut :-), caută mai jos răspunsul la întrebarea ta.

CUM COMAND?

Momentan poți plasa o comandă pe Okian.ro doar dacă îți faci cont și apoi te autentifici.

Pentru a-ți crea un cont pe OKIAN.ro trebuie să urmezi acești pași: click pe butonul "creează un cont nou" din rubrica de înregistrare aflată în partea dreaptă sus a ecranului; va trebui să introduci următoarele date: e-mail, parola și numele complet; după ce ai completat informațiile, click pe tab-ul Continua care te va duce la pasul următor al comenzii. După parcurgerea pașilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai înregistrat.

Odată înregistrat, vei putea efectua orice comandă mult mai rapid, fără a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmări starea comenzilor și vei avea acces la istoricul comenzilor făcute. De asemenea, odată ce te-ai înregistrat, vei putea lăsa comentarii la produse.

Ca să te autentifici, te rugăm să introduci adresa ta de e-mail și parola în rubrica de înregistrare, în partea dreaptă sus a ecranului. De asemenea, te poți autentifica folosind contul de Facebook.

După ce te-ai autentificat, poți finaliza comanda în coșul de cumpărături.

Pasul 1: Adaugă produse în coșul de cumpărături

Folosește câmpul de căutare din partea de sus a Okian.ro ca să găsești produsul dorit. Intră pe produs și apasă pe butonul Adaugă în coș (sub buton vezi dacă produsul este în stoc sau dacă sosește în 2-4 săptămâni), după care click pe butonul "Vezi detalii coș". Poți adăuga astfel în coș oricâte produse dorești.

Pasul 2: Verifică / modifică produsele din Coșul de cumpărături

Aici se află toate produsele pe care le-ai adăugat în coș cât și eventualele discount-uri. Poți modifica numărul exemplarelor alese sau poți renunța la unul sau mai multe produse, folosind butonul "X" sau "golește coșul". În cazul în care dorești să mai comanzi și alte produse, poți face acest lucru revenind la pagina de cumpărături. Coșul tău se va actualiza automat după orice produs adăugat.

Dacă ai un cod de cupon, aplică-l înainte să finalizezi comanda în căsuța Cod Cupon.

Pasul 3: Completează datele de livrare și facturare

Dacă ai terminat de adăugat produse în coșul de cumpărături, completează cu atenție datele de livrare și datele de facturare. Te rugam sa completezi în întregime rubricile marcate cu "*".

Dacă dorești să achiziționezi produsele pe firmă, te rugăm să înregistrezi datele companiei pe care dorești să fie emisă factura.

În cazul în care plătitorul și destinatarul coincid, este suficient să bifezi căsuța "info plătitor și destinatar sunt identice".

Pasul 4: Alege modalitatea de livrare

Ai la dispozitie 2 variante de livrare:

  - Curier Cargus - 14.99 lei (sau 25 de lei dacă adresa de livrare nu se află în aria de acoperire a curierului*). Indiferent de adresa de livrare, livrarea este gratuita pentru comenzi peste 150 RON. Atenție! Dacă selectezi transportul prin curier te rugăm să te asiguri că adresa de livrare este cea la care te afli în timpul zilei.

  - Brașov (ridică din magazin) - GRATUIT - Str. Mureșenilor Nr. 1, Brașov (vizavi de Piaţa Sfatului)

*În cazul în care adresa de livrare nu se află în aria de acoperire Cargus, va apărea implicit și varianta Poșta Română - costul se calculează în funcție de greutatea coletului. Livrarea este gratuită prin Poșta Română pentru comenzi de peste 150 RON.

Pasul 5: Alege modalitatea de plată

Pentru coletele trimise prin curier sau cu Poșta Româna ai la dispoziție 2 variante* de efectuare a plății:

Credit Card - datele cardului vor fi introduse în spațiul rezervat acestei tranzacții și noi vom procesa plata în cele mai sigure condiții (legătura SSL criptată)

Plata la livrare (Ramburs) - plata se face numerar în momentul în care se livrează coletul de către curier sau la ridicarea coletului de la poștă.

Pentru ridicarea din magazinul din Brașov, variantele de plată sunt următoarele: credit card sau numerar.

* Tarifele includ TVA

Pasul 6: Finalizează comanda

Citește Termenii și condițiile și bifează căsuța aferentă ca să putem procesa comanda.

Apasă butonul Finalizează. După ce ai apăsat butonul "Finalizează", vei primi un mesaj de confirmare din partea noastră, în care vei putea vizualiza atât numărul de cod al comenzii cât și un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

CÂND SOSEȘTE COMANDA?

În cazul în care comanda ta conține doar produse din stoc, va ajunge la tine în 3-7 zile lucrătoare, calculate din data la care ai plasat comanda.

În cazul în care comanda ta conține cel puțin un produs care nu se află pe stoc, va ajunge la tine în aproximativ 2-4 săptămâni, calculate din data la care ai plasat comanda.

Ca să vezi dacă ai stoc pe toate produsele din comandă, consultă confirmarea de comandă care a fost trimisă pe adresa ta de email asociată cu contul tău pe Okian.ro. Sub fiecare produs comandat scrie dacă se află în stoc sau dacă sosește în 2-4 săptămâni.

Perioada noiembrie - decembrie este foarte aglomerată, posibil să fie întârzieri de 2-5 zile lucrătoare în plus peste termenele de livrare de mai sus.

AM PLASAT O COMANDĂ DAR NU AM NICIO VESTE DESPRE EA

Okian.ro trimite două comunicări cu privire la o comandă plasată pe site:

   - Confirmarea de comandă: se trimite pe email

   - Confirmarea livrării: se trimite SMS cu o zi înainte de livrarea comenzii.

Dacă intervine vreo problemă cu privire la comandă (un produs din comandă nu poate fi livrat, din motive care țin de Okian și / sau de furnizorii săi), îți vom trimite un email pe adresa de email care apare în confirmarea de comandă.

Momentan nu oferim posibilitatea de tracking a comenzilor.

DE CE DUREAZĂ ATÂT SĂ LIVRAȚI O COMANDĂ?

Comenzile din stoc pot ajunge mai greu din două motive: perioadă aglomerată și / sau din cauză că un produs este în stoc la un alt depozit / punct de lucru și trebuie mai întâi să ajungă la depozitul central de unde se fac toate livrările.

Comenzile pentru cărțile care nu sunt în stoc și vin special din Marea Britanie ajung în 2-4 săptămâni deoarece presupun implicarea mai multor furnizori și a mai multor etape (de la comandă până la livrare) care consumă timp.

TOATE PRODUSELE DIN COMANDA MEA SUNT ÎN STOC, DAR COMANDA ÎNTÂRZIE

În cazul în care comanda ta conține doar produse din stoc și nu a ajuns în termenul limită de 3 - 7 zile lucrătoare (+ perioada de întârziere de 2 - 5 zile lucrătoare provocată de numărul mare de comenzi din Noiembrie și Decembrie), înseamnă că din păcate produsul apărea greșit ca fiind în stoc.

Ne cerem scuze pentru problemă. Livrarea se va efectua în aproximativ 2-4 săptămâni calculate de la data la care ai plasat comanda. Poți anula comanda cu un email pe [email protected].

COMANDA MEA A ÎNT RZIAT PESTE TERMENUL MAXIM, CÂND SOSEȘTE?

În cazul în care comanda ta este întârziată peste termenul maxim, trimite-ne un mail pe [email protected]. Ca să putem identifica repede comanda, te rog ajută-ne cu ID-ul de comandă (intră pe Okian.ro la secțiunea Contul meu - Comenzile mele). Vom reveni cu detalii cât de repede posibil.

Important: se consideră comenzi întârziate peste termenul maxim, comenzile care

   - au prins stoc și nu au sosit în 3-7 zile lucrătoare (+ perioada de întârziere de 2 - 5 zile lucrătoare provocată de numărul mare de comenzi din Noiembrie și Decembrie)

   - au cel puțin un produs care nu se află în stocul Okian și nu au sosit în 4 săptămâni (+ perioada de întârziere de 2 - 5 zile lucrătoare provocată de numărul mare de comenzi din Noiembrie și Decembrie)

AM NEVOIE DE COMANDĂ MAI REPEDE

Ne pare tare rău, dar nu avem posibilitatea să facem livrări mai repede decât termenele menționate mai sus.

NU AM PRIMIT CONFIRMAREA DE COMANDĂ

Te rugăm verifică adresa de email (inclusiv folderul spam) pe care ai folosit-o atunci când ți-ai creat contul pe Okian.ro (dacă te-ai logat prin pagina personală de Facebook, adresa de email este cea asociată profilului tău pe Facebook).

Dacă tot nu găsești sau nu mai ai acces la adresa de email respectivă, te rugăm trimite un mail pe [email protected] și îți vom trimite confirmarea de comandă cât de curând posibil.

Ca să putem identifica repede comanda, te rog ajută-ne cu ID-ul de comandă (intră pe Okian.ro la secțiunea Contul meu - Comenzile mele).

AȘ DORI LIVRARE SEPARATĂ PENTRU PRODUSELE CU STOC

Dacă dorești livrare separată, te rugăm să iei în calcul faptul că a doua livrare va avea un cost de transport de 14.99 lei, indiferent dacă inițial comanda ta care conținea toate produsele avea sau nu cost de transport. Excepție: comenzile cu valoare totală mai mare sau egală cu 300 de lei; și comenzile întârziate din cauza unor probleme ce țin exclusiv de Okian.ro și furnizorii săi.

Trimite un mail pe [email protected] prin care ceri livrarea separată.

În timpul campaniei de Black Friday nu putem oferi livrare separată. Excepție: comenzile care au depășit perioada standard de livrare + perioada de întârziere de 2 - 5 zile lucrătoare* provocată de numărul mare de comenzi.

AM PLASAT MAI MULTE COMENZI, DORESC SĂ LE UNIȚI ÎNTR-UN SINGUR COLET

Ne pare rău, dar procesul de livrare a comenzilor este automatizat și este foarte greu să urmărim excepțiile. Vom trimite comenzile spre tine în măsura în care sunt complete. Nu putem uni coletele.

DORESC SĂ ANULEZ COMANDA

Te rugăm trimite un mail pe [email protected] și vom anula comanda. Ca să putem identifica repede comanda, te rog ajută-ne cu ID-ul de comandă (intră pe Okian.ro la secțiunea Contul meu - Comenzile mele)

AȘ DORI SĂ FAC MODIFICĂRI PE COMANDĂ

Trimite un mail pe [email protected] în care ne comunici ce anume dorești să modifici: adăugare / eliminare produse, schimbarea adresei de livrare, schimbarea datelor de facturare.

În timpul campaniei de Black Friday nu operăm modificări pe comenzile plasate. Aici intră: adăugarea de produse, schimbarea detaliilor de livrare a coletului (persoana, adresă, telefon). Excepție: eliminarea unor produse din comandă. Te rugăm să ne trimiți un mail pe [email protected] în care să ne spui produsul / produsele pe care nu-l / nu le mai dorești.

Ca să putem identifica repede comanda, te rog ajută-ne cu ID-ul de comandă (intră pe Okian.ro la secțiunea Contul meu - Comenzile mele).

CÂT COSTĂ TRANSPORTUL?

Costul standard de transport este 14.99 lei pentru comenzile sub 150 de lei. Dacă nu te afli în aria de acoperire a curierului rapid, transportul prin curier costă 25 de lei sau poți alege transport cu Poșta Română (costul se calculează în funcție de greutatea coletului).

Transportul prin curier sau cu Poșta Română este gratuit pentru comenzile de peste 150 de lei.

AM UN CUPON CADOU, DAR NU ȘTIU CUM SĂ-L APLIC (SAU DĂ EROARE)

Cuponul cadou se aplică în coșul de cumpărături, înainte de finalizarea comenzii. Aplică-l în căsuța “Cod cupon” și dă click pe butonul “Aplică”.

Unele cupoane cadou sunt valabile pe perioade limitate de timp și doar pe anumite liste de produse. Te rugăm verifică valabilitatea. Dacă nu știi cum să faci asta, trimite un mail pe [email protected].

Dacă ai un cupon valabil care dă eroare, te rugăm trimite un email pe [email protected] care să conțină și codul de cupon, astfel încât să putem identifica problema.

Dacă ai finalizat din greșeală comanda înainte să introduci cuponul sau ai uitat să introduci codul de reducere, poți să anulezi comanda și să o refaci, introducând codul cuponului.

Pe perioada campaniei de Black Friday folosirea cupoanelor cadou este sistată.

POT RIDICA PERSONAL COMANDA?

Poți alege să plasezi comanda pe site cu ridicare de la punctul de lucru din Brașov, Str. Mureșenilor nr 1, Biroul Ridicare Comenzi (vizavi de Librăria Okian), telefon 0728.728.323​.

Programul de lucru este de luni până vineri, de la 9:00 la 17:00. Nu mai există un alt punct de lucru de unde să poți ridica personal produsele comandate.

NU AM PRIMIT TOATE PRODUSELE COMANDATE

Dacă un produs lipsește din comanda ta și acel produs nu apare pe factură, deci nu trebuie să-l plătești, atunci înseamnă că produsul respectiv este indisponibil și nu-l putem livra. Okian te anunță în prealabil de indisponibilitatea unui produs - poți verifica adresa de email folosită pentru plasarea comenzii (inclusiv folderul SPAM), unde ar trebui să existe un mesaj de la noi în acest sens. În situația în care ai plătit cu cardul, banii pentru produsul indisponibil ți-au fost rambursați în ziua în care te-am anunțat că nu putem livra acel produs.

Dacă un produs lipsește din comanda ta și acel produs apare pe factură cu cantitate și valoare, înseamnă că s-a produs o eroare. Te rugăm trimite un email pe [email protected] în maxim două zile lucrătoare de la data la care ai primit coletul (orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv) și vom rezolva cât de repede problema (fie îți vom trimite produsul separat, iar costul de transport va fi achitat de Okian; fie îți vom returna banii pe produsul respectiv dacă nu-l mai dorești - este alegerea ta).

AM PRIMIT ALT PRODUS DECÂT CEL COMANDAT

Dacă ai primit alt produs decât cel comandat, te rugăm ca în maxim două zile lucrătoare de la data la care ai primit coletul (orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv) să ne trimiți un email pe [email protected] care să conțină una sau două poze cu produsul trimis greșit și vom rezolva cât de repede problema. Fie îți vom trimite produsul corect în schimbul produsului trimis greșit, iar costul de transport va fi achitat de Okian; fie îți vom returna banii pe produsul comandat, de îndată ce vom primi de la tine produsul trimis greșit (costul de transport al produsului trimis greșit de la tine înapoi la Okian va fi achitat de Okian).

În cazul specific al cărților, un produs comandat nu corespunde cu un produs primit dacă este vorba despre o cu totul altă carte (alt titlu și / sau alt autor). Sau dacă, deși are același conținut (același titlu, același autor):

   - Cartea primită este în alt format decât cel specificat pe site la momentul comenzii (cartonată sau necartonată)

   - Cartea primită are alte dimensiuni decât cele specificate pe site la momentul comenzii

În situația în care cartea primită are o copertă diferită decât cea care apare pe site, dar are același format și aceleași dimensiuni, considerăm că ea CORESPUNDE cu produsul comandat. Poți alege să faci retur și îți vom rambursa contravaloarea cărții, dar nu și a taxei de transport pentru retur.

PRODUSUL PRIMIT ARE DEFECT

Te rugăm să trimiți un email pe [email protected] în care să ne spui în ce măsură produsul primit are defect. Te rugăm frumos să atașezi una sau două poze clare cu produsul respectiv. Vom reveni cu detalii pentru soluționarea urgentă a problemei.

În cazul în care dorești să returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este să anunți intenția de retur în termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului pe adresa de mail [email protected]. Produsele pe care le returnezi trebuie să fie în aceeași stare în care le-ai primit. Nu se acceptă produsele asupra cărora au fost efectuate intervenții neautorizate, cele care prezintă urme de uzură sau folosire.

În cazul în care produsele livrate sunt neconforme cu informațiile furnizate pe site la momentul comenzii, costul transportului de retur este suportat de către Okian. În această situație te rugăm să ne semnalizezi problema pe [email protected] și să ne dai detalii despre felul în care produsul este neconform în maxim două zile lucrătoare de la data la care ai primit coletul (orice sesizare ulterioară nu va putea fi soluționată pozitiv).

Dacă însă motivul returnării este diferit de cel menționat mai sus (produs neconform), costul transportului de retur este suportat de către client.

Dacă ai comandat din greșeală altă carte (sau alt produs) decât ce-ți doreai sau în situația în care conținutul cărții comandate nu corespunde așteptărilor tale, îți vom rambursa contravaloarea cărții (sau a produsului), dar nu și a taxei de transport pentru retur.

În urma solicitării de retur, vom trimite curierul la adresa indicată de tine pentru a ridica returul.

CUM PRIMESC BANII ÎNAPOI CA URMARE A RETURULUI?

Dacă faci retur pentru o comandă achitată ramburs, banii îți vor fi trimiși înapoi prin bancă, într-un cont furnizat de tine (avem nevoie de numele tău așa cum apare în cont și de codul IBAN) în maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea și validarea coletului în depozitul nostru.

Dacă faci retur pentru o comandă achitată cu cardul, banii îți vor fi trimiși înapoi prin intermediul procesatorului de plăți online în maxim 5 zile calendaristice de la recepționarea și validarea coletului în depozitul nostru. Nu avem nevoie de niciun fel de detalii bancare pentru a-ți returna banii în această situație. Din momentul în care noi îți returnăm banii pe card, este posibil să dureze și până la 30 de zile până când apar înapoi în contul tău - acest termen ține exclusiv de banca la care ai cardul pe care îți returnăm banii. Pentru mai multe detalii, te rugăm să iei legătura cu banca.

CINE ARE ACCES LA DATELE MELE PERSONALE?

În conformitate cu legea protejării informațiilor cu caracter personal, Okian.ro poate transmite terților anumite date cu caracter personal, care sunt cuprinse în formularul de înregistrare și care sunt necesare pentru procesarea și livrarea comenzilor (adresa de e-mail, nume, nr de telefon, adresa de livrare). Alte date personale vor putea fi transmise mai departe numai cu acordul tău și în conformitate cu procedurile judiciare.

CUM POT VIZUALIZA COMENZILE?

Apasă pe butonul "Comenzile mele" de sub meniul “Contul meu” (dreapta sus).

Termenul “Pending” înseamnă că respectiva comandă nu apare încă în sistemul nostru de procesare a comenzilor. Dacă la o zi după plasare, comanda ta este încă Pending, te rugăm trimite un mail pe [email protected], posibil să fi intervenit o eroare de sistem.

Termenul “Processed” înseamnă că respectiva comandă a fost transmisă în sistemul nostru de procesare a comenzilor. Nu înseamnă însă că o comandă este gata de livrare sau că a fost livrată. Livrarea unei comenzi este anunțată printr-o singură modalitate: SMS trimis în ziua în care curierul preia coletul de la noi.

AM UITAT PAROLA DE ACCES ÎN CONT. CUM O RECUPEREZ?

Pentru a recupera parola, tot ce trebuie să faci este să introduci adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în rubrica de înregistrare, secțiunea "am uitat parola".

WISHLIST ȘI BIBLIOTECA PERSONALĂ

Sub imaginea fiecărui produs există opțiunile "Adauga in wishlist" - pentru cărți pe care ți le dorești - și "Adauga in biblioteca personala" - pentru cărți pe care le ai deja.

PREȚUL PRODUSULUI PE SITE E DIFERIT DE PREȚUL PRODUSULUI DIN CONFIRMAREA DE COMANDĂ

Okian.ro își rezervă dreptul de a modifica prețul oricărui produs pe site, oricând. Prețul valabil este cel din confirmarea de comandă.

În cazul în care, din cauza unor greșeli de redactare, tipărire sau afișare în ceea ce privește prețurile, caracteristicile sau imaginea produselor, o comandă nu poate fi onorată, ne rezervăm dreptul de a anula comanda respectivă și responsabilitatea de a anunța clientul despre problema apărută.

CÂND UN PRODUS DIN COMANDĂ ESTE INDISPONIBIL

Există posibilitatea ca unele produse comandate de tine, care nu se afla în stocul nostru, să fie indisponibile la furnizorii noștri și să nu putem onora comanda pentru ele. În cazul în care unul sau mai multe produse comandate de tine sunt indisponibile, vei primi un e-mail în care ți se vor comunica aceste informații, în termen de 10-12 zile lucrătoare.

POT COMANDA CĂRȚI CARE NU SUNT PE SITE?

Dacă nu ai găsit ceea ce căutai pe site (caută un produs folosind bara de Search din partea de sus a site-ului), poți folosi serviciul "OKIAN on-demand", vezi secțiunea “Utile” din partea de jos a site-ului. Acest serviciu iți oferă posibilitatea de a afla dacă titlul dorit se află în oferta furnizorilor noștri, chiar dacă nu se regăsește pe site.

Trimite-ne orice informație ai despre cartea pe care o cauți (ISBN, titlu, autor), iar noi îți răspundem în 4-5 zile lucrătoare cu un e-mail din care afli toate informațiile necesare (prețul, termenul de livrare).

CARE ESTE PROGRAMUL LIBRĂRIEI DIN BRAȘOV?

Librăria Okian din Brașov (Str. Mureșenilor nr 1) este deschisă de luni până vineri de la 12:00 la 19:00 și sâmbătă de la 11:00 la 17:00.

Comenzile plasate pe site cu ridicare de la punctul de lucru din Brașov, NU se ridică din librăria Okian, ci de la biroul de ridicare a comenzilor care se află chiar vizavi de librărie: telefon 0728.728.323​, de luni până vineri, la de 9:00 la 17:00.

Nu mai există un alt punct de lucru de unde să poți ridica personal produsele comandate.

AȘ DORI MAI MULTE DETALII DESPRE UN PRODUS

Dacă ai nevoie de mai multe detalii despre un produs, te rugăm trimite un email pe [email protected] în care ne spui despre ce produs este vorba și ce anume dorești să afli despre el.

POT SĂ PLASEZ COMANDA PE MAIL SAU PE TELEFON?

Ideal, te rugăm să plasezi comanda pe site, așa e cel mai simplu: o poți plasa la orice oră și în orice zi, primești confirmarea de comandă pe email și ai toate informațiile de care ai nevoie într-un singur loc.

Dacă totuși preferi să eviți site-ul, poți plasa comanda pe telefon la 0377 101 490, pe email la [email protected] sau printr-un mesaj pe pagina de Facebook Okian.ro - trimite-ne te rog toate detaliile (produsele pe care le dorești, adresa de livrare, adresa de facturare, adresa de email, numele și numărul de telefon al persoanei care va primi coletul).

AȘ DORI SĂ-MI COMUNICAȚI O DATĂ FIXĂ PENTRU LIVRAREA COMENZII

Din păcate nu te putem ajuta cu o dată fixă pentru livrarea comenzii. Cu o zi înainte de livrare, vei primi o notificare prin SMS ca să știi că pachetul urmează să sosească. Momentan nu oferim tracking pe comenzi.

AȘ DORI SĂ FACEȚI LIVRAREA ÎNTR-UN ANUME INTERVAL ORAR

După ce ai primit notificare prin SMS cu privire la faptul că urmează să primești un colet, poți stabili intervalul de livrare direct la curier.

AȘ DORI SĂ AM N LIVRAREA UNUI COLET / SĂ SCHIMB ADRESA DE LIVRARE

Dacă ai primit deja o notificare prin SMS cu privire la faptul că urmează să primești un colet, poți amâna livrarea direct la curier. Dacă vrei să schimbi adresa de livrare după ce ai primit notificarea prin SMS, te rugăm sună la 0377 101 490 și cere redirecționarea coletului.

În situația în care comanda nu a plecat deja din depozitul nostru, trimite un mail pe [email protected] și vom putea amâna livrarea cu maxim două săptămâni sau vom putea schimba adresa de livrare a coletului. În momentul în care apar astfel de excepții, pot interveni probleme și în ciuda faptului că noi am amânat livrarea sau am schimbat adresa de livrare, coletul să sosească mai repede sau tot la adresa inițială - ne cerem scuze în avans.

CUM POT SĂ COMUNIC CEL MAI UȘOR CU VOI?

Dacă nu ai găsit răspuns la întrebarea ta mai sus, varianta cea mai eficientă este să ne trimiți un mail pe [email protected] sau un mesaj pe pagina de Facebook Okian.ro. Îți vom răspunde în două trei zile lucrătoare (nu lucrăm în weekend sau de sărbătorile legale) tot pe email sau pe Facebook (sau te vom contacta telefonic dacă este nevoie).

Ne poți suna la 0377 101 490 sau la 0728 728 323, dar de multe ori resursele Okian sunt concentrate pe procesarea comenzilor și asta înseamnă că nu avem tot timpul un operator disponibil care să preia apelul tău - ne cerem scuze și îți mulțumim pentru înțelegere.

CÂND ÎNCEPE BLACK FRIDAY?

Black Friday este cea mai mare campanie de reduceri a anului, când mii de produse se află la preț special. La Okian Black Friday are loc în a doua jumătate a lunii noiembrie. Nu putem oferi detalii în avans cu privire la ziua și ora exactă. Dacă vrei să fii primul care află, abonează-te la newsletter sau urmărește-ne pe Facebook Okian.ro