Intrebari frecvente.

Cum ma inregistrez? Si de ce?

Pentru a-ti crea un cont pe OKIAN.ro trebuie sa urmezi acesti pasi: click pe butonul "creeaza un cont nou" din rubrica de inregistrare aflata in partea dreapta sus a ecranului; va trebui sa introduci urmatoarele date: e-mail, parola si numele complet; dupa ce ai completat informatiile, click pe tab-ul Continua care te va duce la pasul urmator al comenzii. Dupa parcurgerea pasilor, vei primi un e-mail de confirmare pe adresa cu care te-ai inregistrat.

Odata inregistrat, vei putea efectua orice comanda mult mai rapid, fara a mai fi nevoie de completarea datelor, vei putea urmari starea comenzilor si vei avea acces la istoricul comenzilor facute. De asemenea, odata ce te-ai inregistrat, vei putea lasa comentarii la produse.

Cum ma autentific?

Daca ai un cont creat, te rugam sa te autentifici introducand adresa ta de e-mail si parola in rubrica de inregistrare, in partea dreapta sus a ecranului. De asemenea, te poti autentifica folosind contul de Facebook.

Cine are acces la datele mele personale?

In conformitate cu legea protejarii informatiilor cu caracter personal, okian.ro poate transmite tertilor anumite date cu caracter personal, care sunt cuprinse in formularul de inregistrare (adresa de e-mail, nume, nr de telefon, adresa de livrare). Alte date personale vor putea fi transmise mai departe numai cu acordul tau si in conformitate cu procedurile judiciare.

Cum comand?

Pasul 1:

Dupa ce ai gasit produsul dorit, il poti comanda adaugandu-l in cosul tau de cumparaturi, dupa care click pe butonul "Vezi detalii cos".

Pasul 2:

Cosul de cumparaturi - aici se afla toate produsele pe care le-ai adaugat in cos cat si eventualele discount-uri. Poti modifica numarul exemplarelor alese sau poti renunta la unul sau mai multe produse, folosind butonul "X" sau "goleste cosul". In cazul in care doresti sa mai comanzi si alte produse, poti face acest lucru revenind la pagina de cumparaturi. Cosul tau se va actualiza automat dupa orice produs adaugat.

Pasul 3:

Informatii client - Pentru a putea procesa comanda, avem nevoie de date suplimentare legate de platitor si de destinatie. De aceea, te rugam sa completezi in intregime rubricile marcate cu "*".
Daca doresti sa achizitionezi produsele pe firma, te rugam sa inregistrezi datele companiei pe care doresti sa fie emisa factura.
In cazul in care platitorul si destinatarul coincid, este suficient sa bifezi casuta "info platitor si destinatar sunt identice".

Pasul 4:

Modalitati de transport - ai la dispozitie 2 variante* de livrare:

* In cazul in care adresa de livrare nu se afla in aria de acoperire Cargus, va aparea implicit si varianta Posta Romana - costul se calculeaza in functie de greutatea coletului - Livrare gratuita pentru comenzi peste 150 RON.
Lista cu localitatile care se afla in aria de acoperire Cargus poate fi accesata apasand butonul "consulta Cargus"

Pasul 5:

Modalitati de plata - In functie de metoda de transport selectata vor aparea variante de efectuare a platii.

Pentru livrarea prin Cargus sau Posta Romana variantele de plata sunt:

Pentru ridicarea din magazinul din Brasov, variantele de plata sunt urmatoarele:

* Tarifele includ TVA

Pasul 6:

Finalizarea comenzii - Dupa ce bifezi cazuta "Am citit termenii si conditiile de utilizare si sunt de acord", apasa butonul "Finalizeaza".

Pasul 7:

Confirmarea comenzii - Dupa ce ai apasat butonul "Finalizeaza", vei primi un mesaj de confirmare din partea noastra, in care vei putea vizualiza atat numarul de cod al comenzii cat si un rezumat al tuturor datelor introduse de tine.

Disponibilitatea produselor

Exista posibilitatea ca unele produse comandate de tine, care nu se afla in stocul nostru, sa fie indisponibile la furnizorii nostri si sa nu putem onora comanda pentru ele. In cazul in care unul sau mai multe produse comandate de tine sunt indisponibile, vei primi un e-mail in care ti se comunica aceste informatii, in termen de 10-12 zile lucratoare.

Pot adauga in cos produse din domenii diferite?

Toate categoriile de produse pot fi adaugate in cos impreuna.

Cum pot vizualiza comenzile?

Pentru a verifica statusul comenzilor efectuate poti accesa istoricul complet al comenzilor tale apasand butonul "Comenzile mele" din rubrica de inregistrare.

Ce fac daca pretul afisat este diferit de pretul real?

Preturile produselor de pe www.OKIAN.ro sunt exprimate in lei, includ TVA (in procent de 5% in ceea ce priveste cartile si de 19% pentru celelalte produse si servicii) si sunt valabile sub rezerva erorilor umane de introducere. Daca ai comandat un produs cu pretul afisat eronat, vei fi contactat prin e-mail sau telefonic pentru a valida comanda in noile conditii.

Ce fac daca nu am gasit produsul dorit pe site?

In cazul cartilor, daca nu ai gasit ceea ce cautai pe site, poti folosi serviciul "OKIAN on-demand", buton aflat sub coloana cu categoriile din partea stanga. Acest serviciu iti ofera posibilitatea de a afla daca titlul dorit se afla in oferta furnizorilor nostri, chiar daca nu se regaseste pe site.

Trimite-ne orice informatie ai despre cartea pe care o cauti (ISBN, titlu, autor), iar noi iti raspundem in 4-5 zile lucratoare cu un e-mail din care afli toate informatiile necesare (pretul, termenul de livrare).

Care este termenul de livrare?

Daca doresti sa afli in cat timp poti primi produsele comandate te rugam sa verifici statusul articolelor care te intereseaza. Acestea sunt optiunile:

Conditii pentru livrare partiala

Pentru comenzile care contin atat produse in stoc cat si produse cu termen de livrare de 2-4 saptamani, livrarea are loc dupa ce ajung in stoc toate produsele.
Se poate face livrare partiala (livrarea produselor in stoc intai, urmata de o noua livrare cu produsele cu termen de 2-4 saptamani) pentru situatiile in care:

La cererea clientului, se poate face livrare partiala, contra cost. Astfel, indiferent daca valoarea comenzii depaseste 150 de lei si beneficiaza de o livrare gratuita, cea de-a doua expeditie va fi taxata cu 14.99 lei. (taxa standard pentru transport prin curier)

Ce fac daca am uitat parola?

Pentru a recupera parola, tot ce trebuie sa faci este sa introduci adresa de e-mail cu care te-ai inregistrat in rubrica de inregistrare, sectiunea "am uitat parola".

Cum pot beneficia de cuponul de reducere?

Fiecare cupon cadou are un cod specific. In momentul in care faci o comanda, trebuie sa introduci codul cuponului in casuta "cod cupon" si sa apesi butonul "Aplica".

Am introdus codul cuponului de reducere, insa nu se aplica reducerea. Cum procedez?

In primul rand, trebuie sa te asiguri ca sunt indeplinite conditiile: cuponul este valabil; valoarea/continutul comenzii se incadreaza in conditiile prevazute de campanie; campania este activa. Daca toate aceste conditii sunt indeplinite, dar reducerea totusi nu se aplica, te rugam sa lasi un mesaj in rubrica de comentarii, in care sa specifici codul cuponului si eventualul mesaj de eroare care a aparut la introducerea codului. De asemenea, ne poti contacta la numarul de telefon 0728 728 323 de luni pana vineri, intre orele 09.00 - 17.00, sau prin e-mail la adresa [email protected]

Pot aplica un cod de reducere dupa ce am finalizat comanda?

Inainte de a finaliza o comanda, trebuie sa introduci codul cuponului in casuta "cod cupon" si sa apesi butonul "Aplica". Daca insa, ai finalizat din greseala comanda, sau ai uitat sa introduci codul de reducere, poti sa anulezi comanda si sa o refaci, introducand codul cuponului. De asemenea, ne poti contacta la numarul de telefon 0728 728 323 de luni pana vineri, intre orele 09.00 - 17.00, sau prin e-mail la adresa [email protected].

Cum pot adauga o carte in wishlist sau in biblioteca personala?

Sub imaginea fiecarui produs exista optiunile "Adauga in wishlist" si "Adauga in biblioteca personala".

In ce conditii pot returna produsele?

In cazul in care doresti sa returnezi un produs, tot ce trebuie sa faci este sa anunti intentia de retur in termen de maxim 30 zile calendaristice de la primirea coletului pe adresa de mail [email protected]. Produsele pe care le returnezi trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ai primit. Nu se accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva.

In cazul in care ti-au fost livrate alte produse decat cele specificate in comanda sau daca produsele livrate sunt neconforme cu informatiile furnizate pe site la momentul comenzii, costul transportului de retur este suportat de catre noi. In urma solicitarii de retur, vom trimite curierul la adresa indicata de tine pentru a ridica coletul de retur. Daca insa motivul returnarii este diferit de cele mentionate mai sus, costul transportului de retur este suportat de catre client.

In cat timp primesc banii inapoi in urma returului efectuat?

Pentru retururi integrale de comenzi, vei primi banii aferenti produselor returnate si costul transportului achitat initial in maxim 14 zile calendaristice de la receptionarea si validarea coletului in depozitul nostru.

Pot face o recomandare?

Orice produs poate fi recomandat prin intermediul retelelor sociale (Twitter, Facebook) folosind optiunea "Share" aflata sub imaginea produsului.